Vappu ohi, ja kuten arvasin, enää ei oo yhtä paska olo. Itseasiassa oon saanu tekemistäkin ihan kohtuullisesti. Tällä viikolla näen kolmea ihmistä, on ajo ja töitä. Ensi viikollakin on ohjelmaa.

Ei kai tässä mitään ihmeellisempää, aattelin vaan kertoa että edellisen viestin olosta oon päässy yli. Ja hei, mulla on jääny noiden kysymyksien läpi käyminen ihan kokonaan, ku oon angstaillu. Jos mä vastaan kaikkiin loppuihin tässä.

 

Day Eight: Three turn ons.

Huomio, kehuminen ja.. huomio. (Tän tarkempia en haluu sanoa tässä. :P)

Day Nine: Two smileys that describe your life right now.

Ei sellasia ole oikein, mutta olkoon :) ja :( koska ristiriitasia tunteita on vaikea laittaa yhteen hymiöön.

Day Ten: One confession.

Vaikee. En osaaa päättää kerronko jotain pinnallista vai jotain oikeaa. Pinnalliset on noloja, oikeat asiat kans, mutta erilailla. Äh, hitto. Mä haluaisin että mun terapeutti ois mun äiti. Tai en tiedä halusinko varsinaisesti, mutta tavallaan. Tai ehkä haluisin vaan enemmän terapiaa = huomiota. Haluisin voida olla mut huomioivan ja musta välittävän ihmisen kanssa aina kun vaan haluan. Kuka ei haluis? Ja lisäks haluisin että mun äiti ois osannu olla parempi, ois pystyny kestämään mun negatiiviset tunteet.

 

Näin muuten taas joku aika sitten unta, missä oli mun terapeutti. En muista enää tarkaan miten se uni meni, kun en heti kirjoittanut ylös. Jotain tämän tapaista kuitenkin: Terapeutti aikoi kolmen muuttaa asumaan kolmen muun naisihmisen kanssa jonnekin maatilalle johonkin kommuunin tapaiseen. Terapeutti oli lisäksi adoptoinut jostain lapsen, ja ne aikoi kaikki neljä olla sille äitejä. Tän takia terapeutti aikoi lopettaa työnsä ja siis jättää mun terapian kesken. En muista kummin päin sain nää asiat unessa selville, tais mennä niin että terapeutti kertoi vain lopettavansa ja mä stalkkailin sitä, että saisin tietää miks.

En tiedä osaanko tulkita. Tosin toi lapsen adoptoiminen tuli luultavasti uneen sen takia, että olin katsonut Housea, ja siinä Cuddy adoptoi lapsen. No, ehkä haluisin tavallaan itse tulla adoptoiduksi, koska silloin joku oikeesti haluais mut. En mä siis sillä, että oisin ollu vahinkolapsi, ilmeisesti en ollut, mutta ois vaan halutumpi olo. Ja yhteensä neljä vanhempaa, oishan se hienoo. Luultavasti pelkkiä naisia siksi, että naiset edustaa enempi tunteita ja välittämistä ku miehet.