Mietin että, jos menis teatteriin. Aurora Helsinki kuulostaa mielenkiintoiselta. Ainoo vaan, että arkisin esitysaika on seittemältä, joten menis mun ja miehen ainoota yhteistä vapaa-aikaa. Toisaalta ei yksi ilta niin paha olis. Ja opiskelijalippu on 15 euroa, ei yhtään paha. No, näytöksiä on toukokuulle, enköhän mä jossain välissä ehdi. Ja liput voi ostaa netistä, whoo! Ei tarvi soitella mihinkään.

Tänään on pitkä päivä - nyt luento, sitten uimaan, terapiaan ja töihin. Mä oon varmaan joskus yhden aikaan himassa. Mutta huomenna vapaa, joten kyllä mä tän jaksan.

Mulla on ollu pää pari päivää kipeenä. :( Onneksi pärjään normi särkylääkkeillä, mutta ikävää silti. Tuntuu iskevän aina duunin jälkeen. Ehkä mä oon stressannu siellä tavallista enemmän. Ja kyllä on syitäkin ollu, miksi oisin enempi stressannu. Kiirettä, tietyt työkaverit.. Tänään on onneks mukava tyyppi mun kanssa siellä, ainakin listojen mukaan, ja maanantai-illat ei nyt ole niitä pahimpia kiireellisyyden suhteen.

Vaateostoksilla huomasin varsin mukavan jutun: muoti on kerrankin sellaista, mistä mä tykkään heti, eli tänä keväänä vois löytyä kivoja vaatteita. Pitsiä, kukkasia ja romantiikkaa. <3 Ja romantiikkaa tarkoittaa, että hameitakin vois löytyä enempi - mä en käytä housuja, ja hameet on välillä kaupoissa aika vähissä. Yleensä mulla käy muodin kanssa niin, että ensin inhoon ja vuoden kuluttua olen tottunut ja alan tykätä. Ja vuodessa muoti on jo vaihtunut.. Eli kivoja vaatteita löytyy vähän heikosti.

Tulipa taas turha ja pinnallinen postaus. No, mulla on ihan hyvä fiilis, vähän kiireinen olo, mutta ei muuten valittamista. Ei siis kirjoitettavaakaan juuri.