On hyvin ristiriitainen olo. Stressaa kaikki mitä pitäis vielä tehdä, mutta jo tehdyt jutut on menny tosi hyvin. Tuosta alkuviikon tentistä tuli nelonen, eli ei tarvi uusia niin kuin pelkäsin. Enää essee siitä. Mutta se mikä ahdistaa nyt eniten, on yksi kurssi, jonka suoritukseen tarvitaan lukupäiväkirja ja pieni kirjallinen työ sen lisäks. Lukupäiväkirja menee helposti, siitä on tulossa ehkä turhankin pitkä. Pitää kysyä lyhennänkö sitä, jos se valmiina vaikuttaa kovin pitkältä. Mutta toi toinen kirjallinen juttu, se ahdistaa mua. Aihe on käytännössä vapaa, kunhan liittyy kurssiin. Liikaa vapautta mulle. No, laittoi se jotain valmiita aiheita, kyllä niistä yks varmaan sopis mulle. En vaan oikein tiedä kuinka paljon lähteitä pitäis käyttää ja kuinka paljon omaa juttua pitäis olla.

Ens viikolla on sitten perioditauko, eli mä teen töitä. Iltavuoroja kyllä enimmäkseen, joten päivisin vois käydä kirjastossa. Yksi tentti on reilu viikon kuluttua, siihen pitäis vähän lukea. Ja tehdä tota lukupäiväkirjaa. Ja sitten kun koulu taas alkaa, pitäis saada luettua sen ainoan jatkuvan kurssin juttuja. Ja tietty ne pari kirjatenttiä. Ahdistus..

Tänään tuli opintotukituki. <3 Tosi huima, kun ei ole asumislisää, mutta kuitenkin, mulla on taas rahaa. :) Vois käydä ostamassa jotain kivaa. Vaikka uus hiusharja, eyeliner (nykyistä olen jo jatkanut vedellä, kun on ihan loppu..) ja pari peruspaitaa. Ja hame, sukkiksia, kengät. Tarttisin taas ihan liikaa vaatteita. Siihen taitais mennä koko tuki. Mut jos jotain H&M-halpista, pari paitaa vaan. Terapiaki pitäis kyllä maksaa. Toisaalta palkkakin tulee ens viikolla, melkein parisataa euroa. Nyt pitäis olla vähän vajaa kolmesataa tilillä. Hmm. Kai mä voisin kahdeksankymppiä nostaa, sit jää parisataa. Siitä terapia pois ni jää reilu satanen. Enkä mä varmaan tota koko kaheksaakymppiä tuhlais.

Varmaan tosi kiinnostavia mun rahajutut. :P Mut jotenki helpompi hahmottaa ite, kun kirjoittaa ylös.

Mä vasta viime kesänä kävin vaatekaappia kriittisellä silmällä läpi, mutta jotenki se on taas täynnä vaan nuhjaantuneita paitoja. Ja hameista en käytä läheskään kaikkia. Vois kai laittaa osan menemään. Ykskin vekkihame on ollu mulla lukiosta, reilusti yli viis vuotta. Ja koska se ei on just joku H&M:n rätti, ei se enää ole kovin hyvässä kunnossa. Eikä ihan oikean kokoinenkaan. Pari on ihan hyväkuntoisia, mutta niissä on niin liukas alushame, että ne ei pysy paikallaan ja pyörii ympäri miten sattuu. Mä vaan oon hirveen huono heittämään mitään pois, en raaski, jos ovat ehjiä, vaikka en ikinä käyttäiskään. Hmmh. Täytyy tehdä reissu UFF:n laatikolle, eivätpähän menisi suoraan roskiin.