Harkitsen vakavasti että kertoisin kaikesta yhdelle ystävälle. Mutta pelkään. Pelkään että saan välittämistä vaan hetkeksi. Että ystävä kyllästyy/mulla alkaa mennä paremmin/ystävällä huonommin/se ei jaksa.. Eli saisin hetkeksi tukea ja taas unohtuisi.

Silloin kun voin hyvin, olen paljon vastaanottavaisempi kehuille. Tällaisena en usko. Parempivointisena saataan sanoa että "joojoo lässynlää", mutta kyllä mä oikeasti ilahdun kehuista. Nyt reaktio ois lähinnä "niin varmaan" tai "sä et vaan tiedä tarpeeks".

Mutta jos ei voi huonosti, ei saa niitä kehujakaan niin paljoa. Ja sitten en vahvistu seuraavaa rankenpaa vaihetta varten. Entä jos oisin koko viime vuoden kuullu olevani sopiva ja hyvä ja arvokas? Oisinko silloin ottanu itseeni yhtä pahasti vaa'an lukemasta ja äitin sanoista?

Jonku pitäis takoa mun päähän syvälle että

-olen arvokas.

-olen kaunis.

-olen tärkeä.

-olen riittävä.

-osaan.

-mua rakastetaan.

-mun ei tarvi muuttua.

-mun ei tarvi laihtua.

-mä en ansaitse tätä pahaa oloa.

-mä saan puhua.

Noita ei vaan saa nyt mun päähän, kun itse hädin tuskin uskallan toivoa että noi ois totta. Ensin mut pitää saada kuntoon ja sitten vielä saada nuo jämähtämään mun päähän niin ettei ne enää lähde.

Mutta uskallako kertoa? Uskallanko parantua joskus?

(c)

Entwine: Time of Despair

 

Eternal is the pain that you gave me
Lonely roses wither and die

These tears of mine stain your veil
I'm forced to hide and fade away
So soon the time will come
Take my life and bring me to the ground

In this time of despair
When all that you love is dead
It's my desireless game to be alive

It's a heart of stone that beats inside
I'm forced to climb over the walls
Stillness falls upon this endless night

In this time of despair
When all that you love is dead
It's my desireless game to be alive
I'm tryin' to get well
But I'm just cryin' for the end
It's my desireless way to be alive

Eternal is the pain that you gave me
Lonely roses wither and die

In this time of despair
When all that you love is dead
It's my desireless game to be alive
I'm tryin' to get well
And no more cryin' for the end
A desireless way to be alive

 

Okei, nyt tuli angstisemmat lyriikat ku fiilis oikeesti on.