Tein tuon tunnelukkotestin uusiksi. (Muutama postaus alaspäin.) Pieniä muutoksia, luultavasti hetkellisestä mielialasta ja sh:n aktiivisuudesta johtuvia.

Punainen = pahentunut

Sininen = helpottunut

 

Alistuminen
Oli: erittäin vahva
Nyt: vahva


Vaativuus
Oli/on nyt: erittäin vahva


Ulkopuolisuus
Oli: vahva

Nyt: erittäin vahva


Vajavuus
Oli: vahva
Nyt: erittäin vahva


Epäonnistuminen
Oli: vahva
Nyt: erittäin vahva


Rankaisevuus
Oli/on nyt: erittäin vahva


Emotionaalinen estyneisyys
Ei ollut

Nyt: vahva

Sinun on vaikea ilmaista tunteitasi spontaanisti.Sinusta on hämmentävää ilmaista positiivisia kiintymyksen tai välittämisen tunteita toisille ihmisille. Uskot että tunteet on parempi pitää sisällään ja siksi pyrit kontrolloimaan itseäsi, varsinkin muiden seurassa. Sisällesi on luultavasti kertynyt paljon vihaa ja mielipahaa, joka on ilmaisematta. Sinusta saattaa tuntua että olet kuin painetynnyri, joka saattaa purkautua milloin tahansa, siksi yrität hallita tekemisiäsi ja tunteitasi.


Pessimismi
Oli: vahva
Nyt: erittäin vahva


Hyväksynnän haku
Oli/on nyt: erittäin vahva


Riittämätön itsekontrolli
Oli: vahva
Nyt: keskivahva


Kietoutuneisuus
Oli: erittäin vahva
Nyt: keskivahva



Uhrautuminen
Oli/on nyt:erittäin vahva

Mua hämmentää etten viimeksi saanut tuota "emotionaalista estyneisyyttä". Oon nimittäin aina pitäny negatiiviset tunteet sisälläni ja purkanu ne itteeni. Toisille mun on vaikea näyttää vihaa tai vastaavaa. Pelkään että ne lähtee pois, kun ei ikävää ihmistä kukaan jaksa.

Pahentuneet asiat on ihan selvästi sellaisia, joista sh-ihmiset kärsii. Ulkopuolisuuden tunne on menny pahemmaksi varmasti sen takia, että nyt sivuainetta opiskellessa en ole saanut uusia kavereita, joten olen usein yksin.

En oo kuitenkaan juuri muuttunut, noi erot on enemmän päiväkohtaisia kuin oikeasti muuttuneita. Muutamasta jutusta pitäis päästä kokonaan eroon, mutta esim. lievä uhrautuneisuus ois oikeestaan vaan kiltteyttä, eikä siinä mitään. Mut ei se näin vahvasti sais olla esillä ku mulla on.

Oli melko raskas terapiakerta tänään. Olen väsy, ihan ku ois urheillu. Mut mä oon vaan itkeny. :/

Mutta iloisiakin asioita. :) Telkkarista tulee taas katsomisen arvoista ohjelmaa! Pasila, House ja Skins. <3

Nyt on ihan jees, syömiset on menny niin ettei oo syyllinen olo, joten ei oo ihan kauhee olo. Aikasemmin tänään ahdisti aika paljon, mutta se varmaan johtui siitä, että olen juuri lopettanut lääkityksen kokonaan -> viekkareita.

All I want in life is to be happy